سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لاغری سریع

 

چگونه به سرعت وزن کم کنیم؟ متاسفانه بسیاری از روش های جدید برای لاغر شدن، سالم ترین روش نیستند و رژیم های ناگهانی در حقیقت برای سلامت بلند و کوتاه مدت شما بسیار خطرناک هستند. در حالی که بهترین راه حل کاهش وزن سریع نیاز به صبر، اراده، و قابلیت ارتجاع همراه با برنامه رژیم صحیح، ورزش، و تغییر سبک زندگی دارد، تعداد کمی میانبر وجود دارد که اگر نیاز به کاهش وزن سریع دارید می توانید از آنها استفاده کنید.

 

تعدادی از روش های کاهش وزن سریع می تواند مدت طولانی ادامه داشته باشد و می تواند کاملا سالم باشد در حالی که روش های دیگر احتمالا باید برای کاهش وزن سریع قبل از جایگزینی با راه حل های کاهش وزن پایدار و قابل تحمل استفاده شوند.

جدا از غذای سالم، جویدن نیز ممکن است در کاهش وزن کمک کند. یک روش پیشنهاد می کند که افزایش تعداد دفعات جویدن پیش از بلعیدن می تواند غذای مصرف شده را کاهش دهد و در کاهش وزن کمک کند.ید.

روش های خانگی برای کاهش وزن سریع

1. ترک سیگار

سیگار کشیدن شما را از حس سلامتی و رفتن به باشگاه دور می کنند. باید تمرینات و دویدن را برای مدت طولانی تری انجام دهید، ترک سیگار باعث می شود تا از برداشتن قدم مثبت در جهت کاهش وزن اطمینان حاصل کنید.

2. غذاهای تهیه شده از دانه های سفید را حذف کنید

هر چیزی که از دانه های سفید ساخته شود باعث افزایش وزن شما خواهد شد زیرا بخش زیادی از آن از کربوهیدرات ساخته شده که سریعا هضم می شوند و قند بالایی دارند به علاوه احساس رضایت و سیری را در شما ایجاد نمی کنند. این کالری های پوچ مخالف چیزهایی هستند که باید مصرف کنید تا سریعا وزن خود را کاهش دهید.

3. آهسته غذا بخورید

افرادی که آهسته غذا می خورند همواره کالری کمتری مصرف می کنند و اغلب از چاقی رنج نمی برند. سرعت غذا خوردن خود را کم کنید، به معده ی خود اجازه دهید تا هضم را انجام داده و در مدت وعده ی غذایی احساس سیری کند که به شما کمک می کند تا فقط به مقداری که بدن نیاز دارید مصرف کنید.

یک تحقیق نشان می دهد که افزایش تعداد دفعات جویدن  قبل از بلع مقدار غذای مصرفی را کاهش داده و به کنترل وزن کمک می کند.

4. وعده های غذایی کوچک تر در فاصله های منظم

غذا خوردن در مقدار های کم در فاصله های منظم می تواند ایده ی خوبی برای کاهش وزن طبیعی و سریع باشد. با خوردن مقادیر کوچکتر مقدار انرژی محدود تری را ذخیره می کنید که معادل مقداری است که بدن شما نیاز دارد. خوردن غذا در فنجان ها یا ظروف کوچک می تواند در خوردن غذای کمتر در هر وعده کمک کند. همچنین خوردن شام زودهنگام به لاغر شدن کمک می کند.