سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زندگینامه: چارلز بوکوفسکی

چارلز بوکوفسکی (Charles Bukowski) در سال 1920 در استان راین، پروس، جمهوری وایمار (آلمان فعلی) بدنیا آمد. گفته می‌شود بوکوفسکی، هزاران شعر، صدها داستان کوتاه، و 7 رمان، و بیش از پنجاه کتاب نوشته و به چاپ رسانده‌است.

به گزارش همشهری آنلاین،  چارلز بوکوفسکی (زاده 16 اوت 1920 - درگذشته 9 مارس 1994) رمان‌نویس و شاعر آمریکایی متولد آلمان بود.

 

بوکوفسکی 7 رمان به چاپ رسانده‌است. در سال 1986، مجله? «تایمز» بوکوفسکی را «قهرمان فرودستان آمریکایی» نامید.  

پیشینه

بوکوفسکی در کتاب خاطراتش با عنوان «شاعری با پرنده آبی» از روزگار خود می‌گوید: «زمستان بود. جان می‌کندم در نیویورک نویسنده شوم. سه یا چهار روز بود لب به غذا نزده بودم. فرصتی پیش آمد تا بالاخره بگویم: «می‌خوام مقدار زیادی ذرت بوداده بخورم» و خدای من! مدت‌ها بود غذایی این همه به دهانم مزه نکرده بود. هر تکه از آن و هر دانه مثل یک قطعه استیک بود. آن‌ها را می‌جویدم و راست می‌افتاد توی معده‌ام. معده‌ام می‌گفت: «متشکرم! متشکرم! متشکرم!» مثل آن‌که توی بهشت باشم همین‌طور قدم می‌زدم که سروکله دو نفر پیدا شد. یکی‌شان به آن یکی گفت: خدای بزرگ! طرف مقابل پرسید: «چه شده؟» اولی گفت: «آن یارو را دیدی چه وحشتناک ذرّت می‌خورد!» بعد از آن حرف دیگر از خوردن ذرّت‌ها لذت نبردم. به خودم گفتم: «منظورش از وحشتناک چه بود!؟ من که توی بهشت سیر می‌کنم…»

 

در 1969، بعد از بستن قرار داد با انتشارات گنجشک سیاه و ناشر آن «جان مارتین» و داشتن حقوق مادام‌العمر، ماهانه 100 دلار، کارش در اداره پست را رها کرد و به نوشتن به صورت حرفه‌ای و تمام‌وقت پرداخت. او در زمان در نامه‌ای نوشت: «من دو تا انتخاب دارم… در اداره پست بمونم و احمق بشم… یا بیرون از این‌جا باشم و وانمود کنم که نویسنده‌ام و گرسنه باشم. من تصمیم گرفتم که گرسنه باشم.»

 

او یک ماه پس از ترک اداره پست، اولین رمان خود به نام «پستخانه» را تمام کرد. این کتاب بیان‌گر تجربه‌ها و خاطره‌های بوکوفسکی از کار در اداره پست است و تصویری از وضعیت جامعه آمریکا در دهه‌های 50 و 60 به خواننده ارائه می‌کند. هنری چیناسکی، شخصیت داستان «پستخانه» است که بنابر روایت بوکوفسکی 12 سال از عمر خود را صرف کار در اداره پست ایالات متحده می‌کند.  

رمان

پُستخانه (1971)

هزارپیشه (1975)

زن‌ها (1978)

ساندویچ ژامبون (1982)

موسیقی آب گرم

هالیوود (1989)

عامه پسند  (1994)

اشعار

از چند قدمی یک تیمارستان

زیباترین زن شهر (1983)

داستان‌های جنون معمولی (1983)

عشق سگی‌ست از جهنم 1977

درگذشت

وی  در 9 مارس 1994 در سن پدروی کالیفرنیا در سن 73 سالگی بدلیل ابتلا به بیماری سرطان خون درگذشت. مراسم تدفین او بوسیله? راهبان بودایی انجام شد. بر روی سنگ قبر او این عبارت خوانده می‌شود: «Don"t Try» (تلاش نکنید) به قول «لیندا لی بوکوفسکی» منظور از سنگ نوشته قبر شوهرش چیزی شبیه به این گفته‌است: «اگه شما تمام وقتتان را برای تلاش کردن صرف کنید، آنگاه همه آن چیزی که انجام دادید تلاش کردن بوده. پس تلاش نکنید. فقط انجامش بدید.»

منبع: همشهری آنلاین


معرفی انواع لوازم یدکی خودرو

قبل از معرفی انواع لوازم یدکی خودرو خوب است ابتدا با اصل مفهوم لوازم یدکی آشنا شوید. خودرو هم مانند سایر وسیله‌های دیگر ممکن است به هر دلیلی مثل تصادف، ضربه، فرسودگی و... دچار خرابی شود. در این صورت طبیعی است که اقدام به تعویض یا تعمیر قطعات مدنظر خواهید کرد. لوازم یدکی در چنین مواقعی به کمک آمده و جایگزین قطعات اصلی معیوب می‌شود.

تمام شرکت‌های تولید کننده خودرو، لوازم یدکی مناسب خودروهای خود را نیز تولید کرده و در بازار عرضه می‌کنند. دلیل این موضوع هم اهمیت کیفیت این ابزار در کارکرد خودرو است. همچنین هر کدام از این لوازم باید کاملاً متناسب با مدل و نوع خودروی مورد نظر باشد. در ادامه این مطلب به معرفی و بررسی مدل‌های مختلف لوازم یدکی برای خودرو می‌پردازیم.

معرفی انواع لوازم یدکی خودرو

برای اینکه خودرویی سالم داشته باشید باید تمام اجزا و قطعات آن را بشناسید تا در مواقع لازم و هنگام بروز مشکل در آن بتوانید به موقع و درست اقدام کنید. در همین راستا شناخت لوازم یدکی خودرو امری مهم و تأثیرگذار است که در ادامه به بررسی دقیق آن خواهیم پرداخت.

پیچ و مهره

یکی از نمونه‌های مهم لوازم یدکی در خودرو پیچ و مهره‌ها هستند. پیچ و مهره‌ها در هر خودرو با توجه به سیستم داخلی، برند و نوع خودرو ممکن است از نوع متفاوتی باشند. بنابراین با توجه به کاربرد مهمی که در سیستم خودرو دارند، طبیعی است که شرکت‌های مختلفی اقدام به تولید آن کنند. در نتیجه شاهد برندهای مختلفی از پیچ و مهره با کاربردهای متفاوت برای خودروهای مختلف هستیم.

این لوازم یدکی معمولاً به منظور ایجاد اتصال در خودرو به کار رفته و دارای ساختاری مشخص به شکل استوانه‌ای هستند. یکی از اتصال‌های مهم و کاربردی در خودرو به وسیله پیچ‌ها انجام می‌شود. در همین راستا انواع پیچ در خودرو به تفکیک شامل موارد زیر است:

·         سر شش گوش

·         سر چهار گوش

·         پیچ گوشتی خور

حال نوبت به مهره‌ها می‌رسد که خود به تنهایی یکی از عوامل مهم در ایجاد اتصالات اساسی در خودرو هستند. مهره که دارای ساختاری حلقه‌ای شکل است انواع مختلفی داشته که به تفکیک شامل موارد زیر است:

·         مهره شش ضلعی

·         مهره چهار ضلعی

·         مهره شیار دار

پیچ‌ها و مهره‌ها هم به تنهایی و هم در کنار یکدیگر می‌توانند کاربردی باشند. جالب است بدانید که اتصال بین مهره و پیچ به شکل نر و مادگی است. همچنین نکته مهم دیگری که وجود دارد توجه به جنس این نوع از لوازم یدکی است که با توجه به کاربردی که در خودرو دارند ممکن است متفاوت باشد. برخی از آن‌ها از جنس پلاستیک و برخی دیگر از جنس فولاد هستند.

دیاق و بست

یکی دیگر از لوازم یدکی خودرو که کاربردی حیاتی دارد دیاق‌ها و بست‌ها بوده که به عنوان ابزاری برای به هم چسباندن و نگه داشتن دو یا چند جز به شکل فیزیکی در سیستم خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین لازم به ذکر است که از بست و دیاق برای مسدود کردن برخی قطعات مثل شلنگ نیز استفاده می‌شود. جنس این لوازم با توجه به کاربردی که دارند در موارد مختلف متفاوت خواهد بود.

طلق‌ها

احتمالاً شما هم زمانی که نام طلق به گوشتان می‌خورد وسیله‌ ای از جنس پلاستیک در ذهنتان نقش می‌بندد. بنابراین طلق‌ها که با توجه به کاربردشان در سیستم خودرو ممکن است شفاف یا مات، بی رنگ یا رنگی و نازک یا ضخیم باشد، ابزاری از جنس پلاستیک هستند. این ابزار پلاستیکی که خاصیت ضد الکتریسیته و ضد آب دارند در بسیاری از مواقع به عنوان یک محافظ برای اجزای الکتریکی مختلف استفاده می‌شوند.

نکته مهم دیگری که درباره طلق‌ها وجود دارد این است که به دلیل ساختار خاصی که دارند می‌توانند به عنوان پخش کننده یکنواخت نور در وسایل برقی خودرو مورد استفاده قرار بگیرند.

فنرها

فنرها یکی دیگر از لوازم یدکی در خودرو هستند که به دلیل خاصیت ارتجاعی یا کشسانی که دارند، قابلیت خنثی کردن نیروهای فشاری یا کششی را خواهند داشت. این ابزار با توجه به کاربردی که در خودرو دارند تحت تأثیر نیرو نرم یا سخت می‌شوند. لازم به ذکر است که برای اصلاح خاصیت خمشی در فنرها، کمک فنرها وارد عمل شده و این خاصیت را از بین می‌برند. همچنین این ابزار دارای انواع مختلفی بوده که به تفکیک شامل موارد زیر است:

·         مارپیچی

·         لول

·         صفحه ای

فولی یا پولی

فولی‌ها قطعات گردی هستند که می‌توانند وظایف متنوعی را بر عهده بگیرند. این لوازم دارای دو نوع متحرک و ثابت بوده که هر کدام دارای هدف خاصی در سیستم خودرو است. فولی‌های دوار یا متحرک معمولاً وظیفه گرداندن اجزای خاصی از اتومبیل را بر عهده دارند؛ مانند فولی‌هایی که به عنوان مکمل در تسمه‌ها هستند. همچنین فولی‌های ثابت نیز این قابلیت را دارند که از ارتعاش جلوگیری کرده و ورود و خروج سیالات را تنظیم کنند. لازم به ذکر است که این نوع از لوازم یدکی معمولاً فلزی و با آلیاژهای متفاوت تولید می‌شوند.

واشرها

واشرها به عنوان یکی از پرکاربردترین لوازم یدکی خودرو که با توجه به کاربردشان در اندازه، ضخامت، مدل و جنس‌های متفاوتی ساخته می‌شود، دارای شکلی حلقه ای بوده و معمولاً در کنار پیچ و مهره در اجزایی مانند سیلندر خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرند. واشرها دارای وظایف زیادی هستند که برخی از آن‌ها شامل موارد زیر است:

·         جلوگیری از باز شدن مهره

·         جلوگیری از نشت سیالات در یک قطعه خاص

·         توزیع باز مهره و پیچ

·         پر کردن فضای خالی بین دو قطعه

در آخر

ما سعی کردیم اساسی ترین و اصلی ترین لوازم یدکی خودرو را در این مقاله معرفی کرده به شکلی مختصر بررسی کنیم. شناخت این لوازم باعث می‌شود تا هنگام خرید لوازم یدکی مورد نیاز برای خودروی خود دچار سردرگمی نشوید. همچنین با وجود شرکت‌های تولید کننده لوازم یدکی قلابی و فیک، آگاهی داشتن از ویژگی‌های اصلی این لوازم باعث می‌شود تا محصولی اورجینال و باکیفیت را خریداری کنید.

https://www.khabaronline.ir/news/1571417/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%DB%8C%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88

 

 


از مشاوره تا خدمات مالی با رایان محاسبان

به جرئت می‌توان گفت امور مالی، از بخش‌های حائز اهمیت تمامی کسب‌وکارها است.

این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

هیچ شکی در این وجود ندارد که محدودیت اقتصادی می‌تواند برای کسب‌وکارها مشکل‌ساز باشد؛ با این تفاسیر، هرکدام از مدیران کسب‌وکار باید به دنبال مدیریت منظم امور مالی خود باشند تا با حداقل موجودی بیشترین بازدهی را به دست آورند. به همین دلیل باید سریعا نسبت به بهره‌مند شدن از خدمات مالی باکیفیت اقدام کنند و با افراد متخصص در زمینه امور مالی کسب‌وکار همکاری داشته باشند.

در این میان، مهم‌ترین تصمیمی که تجربه خواهید کرد، انتخاب شرکت خدماتی قابل اعتماد است. با توجه به وجود ده‌ها شرکت خدماتی در ایران، شاید بهتر باشد شما را با گزینه‌ای مناسب و معتبر آشنا کنیم تا بدون دغدغه، خدمات مورد نیازتان را از آن‌ها بخواهید. شرکت رایان محاسبان که در این مطلب به طور کامل معرفی می‌شود، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود و می‌تواند از مشاوره تا مراحل اجرایی خدمات مالی را در خدمت شما باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از رایان محاسبان و مراحل استفاده از خدمات مالی، شما را همراهی می‌کنیم.

مشاوره مالی چیست؟
همان ‌طور که می‌دانید، مدیریت امور مالی کسب‌وکار نیازمند تخصص بسیار بالایی است؛ بنابراین تمامی افراد توانایی انجام این کار را ندارند و نمی‌توانند بدون داشتن اطلاعات و تجربه کافی از این پروسه، کسب‌وکار را در مسیر موفقیت همراهی کنند. بهترین وسیله برای آگاه‌سازی مدیران کسب‌وکار از نکات مهم در این پروسه، مشاوره مالی است. کارشناسان متخصص که چندین سال در این زمینه فعالیت داشته‌اند، جلسات مشاوره‌ای خود را با افراد علاقمند برگزار می‌کنند.

مدیران کسب‌وکار در صورتی که هرگونه ابهامی در پروسه مدیریت امور مالی خود داشته باشند، می‌توانند گزینه مشاوره مالی را امتحان کنند. این جلسه مشاوره در نهایت می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد و شاید تا مقدار زیادی ابهامات شما را از بین ببرد. متخصصان این حوزه همواره پذیرای درخواست مشاوره از سوی شما خواهند بود؛ بنابراین می‌توانید مشاوران قابل اعتماد و متخصص در این زمینه را انتخاب کنید و آزادی انتخاب بالایی در این زمینه دارید.

امروزه امکان برگزاری جلسه مشاوره به صورت تلفنی و آنلاین وجود دارد و افراد می‌توانند در این جلسات به صورت رایگان شرکت کنند. کافی است با شماره‌های درج شده در سایت رایان محاسبان تماس گرفته و تمایل خودتان را به برگزاری یک جلسه رایگان مشاوره مالی اعلام کنید. سپس متخصص زمینه خدمات مالی جلسه را با شما آغاز می‌کند تا سوالات و ابهامات خودتان را از او بپرسید و شرایط کسب‌وکارتان را به او ارائه دهید. در نهایت، تحلیل‌گر مالی شرکت رایان محاسبان به صورت رایگان بهترین شیوه‌های رهایی از مشکلات را به شما معرفی می‌کند و به تمامی سوالاتتان پاسخ می‌دهد.

خدمات مالی چیست؟
بدیهی است که در امور مالی کسب‌وکار، نقدینگی و موجودی کسب‌وکار مورد بررسی قرار می‌گیرد و روی دارایی‌های آن تمرکز می‌شود. به همین دلیل تمامی افراد فعال در این بخش باید از علم بالایی در حوزه تحلیل مالی برخوردار باشند و در مواقعی بتوانند به امور حسابداری نیز رسیدگی کنند. به مجموعه فعالیت‌هایی که توسط این کارشناسان به صورت روزانه انجام می‌شود، خدمات مالی گفته می‌شود که همگی در راستای بهینه‌سازی و مدیریت امور مالی کسب‌وکار هستند.

با وجود خدمات مالی در یک کسب‌وکار، هیچ اختلال و مشکل ناگهانی در کسب‌وکار اتفاق نمی‌افتد. تحلیل‌گران مالی همواره در حال بررسی وضعیت امور مالی کسب‌وکار خواهند بود تا مشکلات احتمالی آن را در آینده پیش‌بینی کنند؛ در صورت وجود یک ریسک یا یک مشکل بسیار برجسته در مسیر کسب‌وکار، این متخصصان به کمک مدیرعامل به برنامه‌ریزی می‌پردازند. این اتفاقات در مجموع مفید هستند و در طولانی مدت باعث می‌شوند تا کسب‌وکار در مقابل مشکلات مالی برجسته مقاومت بسیار بیشتری داشته باشد.

به شما پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از استخدام یک تحلیل‌گر مالی برای کسب‌وکارتان، همواره گزینه عقد قرارداد مالی با شرکت خدماتی را مورد بررسی قرار دهید. امروزه شرکت‌های معتبری نظیر رایان محاسبان در ایران فعالیت می‌کنند که شما می‌توانید امور مالی و حسابداری خودتان را به آن‌ها بسپارید؛ چرا که حوزه فعالیتی آن‌ها در مدیریت امور مختلف کسب‌وکار و ارائه خدمات ارزنده در این زمینه خلاصه می‌شود. برای اینکه به صورت کامل با شرکت رایان محاسبان آشنایی پیدا کنید، بهتر است بخش آخر این مطلب را با دقت بخوانید.

نحوه عقد قرارداد مالی با شرکت خدماتی
پیش از این نیز ذکر کردیم که مشاوره مالی در شرکت رایان محاسبان کاملا رایگان است و می‌توانید از آن استفاده کنید. حال شاید شرایط و حوزه کاری کسب‌وکارتان به حدی پیچیده است که نمی‌توانید این اطلاعات سطحی که در مشاوره تلفنی به شما ارائه می‌شود را مثبت بدانید و می‌خواهید از مشاوره تخصصی بهره‌مند شوید و یا با یک شرکت خدماتی قرارداد مالی ببندید. از آنجایی که مشاوره تخصصی مالی جزو خدمات مالی محسوب می‌شود، مطمئنا عقد قرارداد مالی برای شما یک گزینه برجسته و سودمند خواهد بود.

عقد قرارداد مالی، نیازمند یک توافق در این زمینه است که بین کسب‌وکار شما و شرکت مالی اتفاق می‌‌افتد. مطمئنا این توافق سریعا بین طرفین قرارداد حاصل خواهد شد؛ بنابراین بعد از نتیجه‌گیری کلی از نحوه همکاری بین کسب‌وکارتان و شرکت مالی، نوبت به شرح مشخصات قرارداد می‌رسد. این کار چندان دشوار نیست و عموما شرکت‌های مالی خودشان جزئیات و کلیات این کار را به عهده می‌گیرند. در ادامه، بهترین و معتبرترین گزینه برای عقد قرارداد مالی را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

رایان محاسبان، از مشاوره تا مراحل اجرایی خدمات مالی همراه شماست!
در مطلب فوق، با مشاوره و خدمات مالی آشنا شدید تا در صورت تمایل از آن‌ها در کسب‌وکارتان استفاده کنید. شرکت رایان محاسبان که در این مطلب معرفی شد، یک شرکت خدماتی فعال در حوزه مدیریت امور مالی، مالیاتی، حسابداری و حسابرسی است که توانسته خود را به عنوان یک گزینه مطمئن در این زمینه بشناساند. یقینا در صورتی که نسبت به عقد قرارداد با شرکت رایان محاسبان اقدام کنید، این کار در عرض چند روز امکان‌پذیر خواهد بود.

لینک منبع: https://www.javanonline.ir/fa/news/1082161/%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D8%A7-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D8%B3%D8%A8%D8%A7%D9%86


ساخت قاب عکس با استفاده از کاغذ و روزنامههای قدیمی

یک تکه مقوا به اندازه‌ای که می‌خواهید قاب باشد ببرید و در وسط آن یک مستطیل به اندازه عکس مورد نظر ببرید و بیرون بیاورید. طرح قاب و جنس آن به خودتان و سلیقه‌تان بستگی دارد. برای پشت قاب مقوایی به اندازه قاب در نظر بگیرید و از سه طرف بچسبانید و یک سمت را برای قرار دادن عکس باز بگذارید.

چند مجله قدیمی، کاغذ رنگی یا قدیمی را جمع کنید. طرح و رنگ مجلات برای ساخت قاب ایده آل است. در مرحله بعدی باید کاغذ را به صورت نواری برش دهید. اگر از صفحات مجله استفاده می‌کنید کافی است هر صفحه را نصف کنید و اگر از روزنامه استفاده می‌کنید نوارهایی به عرض 10 و طول 25 سانتی‌متر ببرید.

نوار کاغذ یا روزنامه را دور میله چوبی بپیچانید و در آخر به لبه آن چسب بزنید. همین مراحل را برای دیگر چوب‌ها تکرار کنید.

بعد از آماده شدن نوارها زمان آن رسیده که آن‌ها را دور قاب بچسبانید. برای این کار سطح کاغذی دور کار را به چسب آغشته کنید. پیشنهاد ما به شما چسب ماد پاج است.

در قدم بعدی باید تکه چوب‌ها را به لب قاب بچسبانید. اگر چوب‌ها از قاب بلندتر هستند نیازی به نگرانی نیست می‌توانید به راحتی آن‌ها را کوتاه کنید. این کار را آنقدر ادامه دهید تا لبه کار با تکه‌ چوب‌ها کاملا پر شود. اطمینان حاصل کنید که تکه چوب‌ها محکم به هم چسبیده و هیچ شکافی در قاب وجود ندارد.

در آخر روی تکه چوب‌ها چسب ماد پاج بزنید تا محکم و براق شود. اجازه دهید تا قاب خشک شود سپس عکس را درون قاب قرار دهید.

ساخت قاب عکس با استفاده از میله چوبی

قدم اول در این روش این است که عکس را بچسبانید. اگر می‌خواهید قابی برای عکس مورد نظر ایجاد کنید یا نمی‎‌خواهید مستقیما روی آن چسب بزنید می‌توانید از یک کاغذ یا مقوا با کیفیت بالا استفاده کنید.

دو میله چوبی نازک با طول متناسب با عکس را انتخاب کنید. بهتر است میله‌ها به اندازه 0.5 تا 1.5 سانتی‌متر بلندتر باشند.

در مرحله بعد می‌توانید با استفاده از اسپری میله‌های چوبی را به رنگ دلخواه درآورید. پس از خشک شدن رنگ، تکه‌های چوب را به قسمت بالا و پایین عکس بچسبانید. در این مرحله باید دقت کنید که عکس دقیقا در مرکز قرار بگیرد و چوب‌های بالا و پایین عکس کاملا تراز باشند.

 برای آویزان کردن قاب باید با استفاده از نخ یا کاموا برای آن آویز درست کنید به این ترتیب که دو گوشه بالای قاب را با نخ یا کاموا بهم متصل کرده و با گره محکم کنید تا بتوانید آن را به راحتی به دیوار آویزان کنید.

https://ghabonaghashi.ir/


قیمت موزر 1400 اصل

قیمت ریش تراش موزر 5 دنده # قیمت موزر 1400 اصل # خرید ماشین اصلاح موزر 1400

اگر شما قصد خرید ماشین اصلاح موزر 1400 دارید

پیشناهد ما به شما سری 0050 یا به اصلاح ریش تراش موزر 5 دنده می باشد

دلیل پایین بودن قیمت ها در فروشگاه مرکز خرید ماشین اصلاح و ریش تراش بی کیفیت بودن محصولات نیست

دلیل این موضوع این است که شما مستقیم از وارد کننده خرید میکنید

ماشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل 1400 سری 0050 یا 5 دنده

از زمان‌های قدیم دستگاه‌ اصلاح موی‌ سر و صورت و بدن موزر دارای طرفداران زیادی بوده است

این‌طرفداران بابت کیفیت و طول‌عمر بالای دستگاه مایل‌ به استفاده‌ خرید و استفاده از موزر هستند

ماشین‌ اصلاح موی‌ سر و صورت و بدن Moser مدل 1400 یکی‌ از مدل‌ های بسیار‌ خوب موزر به‌ شمار می‌آید

جنس تیغه این‌ دستگاه از استیل ضد زنگ بسیار با‌ کیفیتی است‌

که تیز‌ بودن تیغ‌ را برای مدت‌های طولانی تضمین می‌کند

تکنولوژی اصلاح این‌ دستگاه به‌ صورت برش مستقیم بوده و خط‌ زن ندارد

منبع تغذیه این‌دستگاه از برق مستقیم تامین می‌شود

از‌ ماشین‌ اصلاح موی‌ سر و صورت و بدن موزر مدل 1400 می‌توان در آرایشگاه‌هایا سالن‌ها و منازل استفاده کرد

این‌ دستگاه دارای 5 دنده و سیمی به‌طول 2 متر است

به‌همین‌ دلیل آزادی‌ عمل زیادی به‌ شما خواهد‌ داد

باید مراقب باشید‌ که این‌دستگاه ضد‌ آب نیست و رطوبت می‌تواند به‌آن آسیب برساند

وزن این‌ دستگاه حدود 400 گرم است

این‌دستگاه همراه‌ با روغن ، برس تمیز‌کننده ، درپوش محافظ ویک ست شانه‌ اصلاح موی‌سر عرضه می‌شود

و هدیه فروشگاه ما یک پک شش عدد شانه و روغن اضافه می باشد

نقد و بررسی تخصصی دستگاه موزر

یکی‌ از نیاز‌های اولیه و روزمره‌ آقایان این‌ است

که بتوانند علاوه‌ بر رفتن به آرایشگاه گاهی اوقات مو‌های سر و صورت شان را به‌ اندازه‌ای که علاقه دارند خودشان اصلاح کنند

ماشین اصلاح موزر مدل 1400 از جمله ماشین‌ های اصلاحی است

که نیاز‌های اولیه شما را مثل کوتاه کردن موی سر با اندازه‌های مختلف یا کوتاه کردن ریش با اندازه‌ای نزدیک‌ به اصلاح کامل بر آورده می‌کند

همچنین در صورت نیاز می‌توانید از این ماشین برای کوتاه کردن موهای زائد بدنتان هم استفاده کنید

در مورد زمان ارسال

مرکز استان های مرکزی ایران

2 تا 5 روز

شهرستان های استان های مرکزی

3 تا 6 روز

روستاهای شهرهای مرکزی

4 تا 6 روز

مرکز استان های مرزی ( مشهد و شیراز و … )

5 تا 7 روز

شهرستان های استان های مرزی

5 تا 8 روز

روستاهای شهرهای مرزی

6 تا 8 روز

جزیره های شمال و جنوب کشور

5 تا 10 روز

در صورتی که زمان ارسال برایتان مهم است

با واریز مبلغ و ارسال فوری 24 تا 48 ساعت تحویل بگیرید

دلیل زمانبر بودن ارسال درب منزل محاسبات مالی توسط سیستم اداره پست

و ماموران مخصوص توزیع این نوع سیستم می باشد

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل تماس بگیرید

09104444732 یا 09334444732

تماس در تایم اداری و غیر اداری

03135804962

( تماس در تایم اداری )

ماشین موزر در سه سری کیفیت موجود می باشد

الف ) درجه یک 499 تومان با یک سال گارانتی

ب ) درجه دو 320 تومان فاقد گارانتی

ج ) درجه سه 215 تومان فاقد گارانتی

جهت خرید عمده تماس بگیرید جهت خرید تکی از لینک زیر اقدام کنید

به دلیل جشواره فروش موزر درجه یک با صد هزار تومان تخفیف عرضه میشود

خرید موزر آلمانی

 


از خدمات تا کاهش مالیات را با رایان محاسبان تجربه کنید!

مالیات، دغدغه‌ای عمومی برای تمامی صاحبان کسب و کار است. از قرن‌های گذشته، قوانینی در تمامی کشورهای جهان بنیان گذاشته شدند که کسب و کارها را وادار به پرداخت قسمتی از سود خالص سالیانه خود به دولت می‌کردند. برخلاف تصورات و باورهای عموم مردم، مالیات یکی از عواملی است که باعث بهبود وضعیت اقتصادی و بازار کار کشور می‌شود. اما به نظر شما چگونه می‌توان این مالیات را به حداقل رساند؟

میزان مالیاتی که هر کسب و کار باید پرداخت کند، بستگی به سودی دارد که در سال جاری به دست آورده است؛ اما برای اینکه این مالیات را به حداقل رساند و مبلغ آن را کاهش داد، می‌توان از برخی ترفندهای تخصصی و ناشناخته استفاده کرد. شرکت رایان محاسبان به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر مالیاتی، امور مالیاتی کسب و کار را مدیریت می‌‌کند تا مبلغ مالیات آن‌ها را تا حد امکان کاهش دهد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعاتی کامل از خدمات مالیاتی رایان محاسبان برایتان شرح دهیم.

اهمیت و کاربرد خدمات مالیاتی

قبل از هر چیزی، بهتر است درک خود را از خدمات مالیاتی بهبود ببخشیم. خدمات مالیاتی، به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که از ارسال اظهارنامه مالیاتی تا زمان پرداخت مالیات انجام می‌گیرد. از آنجایی که صدها قانون مختص مالیات کسب و کارها ابداع شده و عموم مدیران کسب و کار از این قوانین آگاه نیستند، خدمات مالیاتی وسیله‌ای عالی برای رهایی از این مشکلات است.

عموما افرادی که خدمات مالیاتی کسب و کارها را انجام می‌دهند، از تمامی قوانین و مقررات مالیاتی آگاه هستند؛ بنابراین مدیران کسب و کار می‌توانند به صورت کامل به این افراد اعتماد داشته باشند. با توجه به اینکه مالیات یک دستمزد برای دولت کشور به شمار می‎رود، عدم پرداخت آن مشکلات بسیاری به بار می‌آورد. همان طور که تا به حال چندین کسب و کار بزرگ به دلیل عدم پرداخت مالیات، به مشکلاتی نابودکننده و بسیار سخت دچار شده‌اند.

با وجود اینکه مبلغ مالیات هر کسب و کار به میزان سوددهی سالانه آن بستگی دارد، اما در مواقعی می‌توان مبلغ آن را تغییر داد. تمامی این موارد به مدارک ثبت شده در امور حسابداری و اظهارنامه مالیاتی بستگی دارد که کسب و کار به اداره مالیاتی ارسال می‌کند. در نتیجه می‌توان با اجرای برخی ترفندهای خاص و منحصر به فرد، مبلغ مالیات را تا حد چشمگیری کاهش داد. چنانچه به دنبال کاهش مبلغ مالیات کسب و کار خودتان هستید، شرکت مالیاتی رایان محاسبان شما را در این پروسه همراهی خواهد کرد.

منظور از کاهش مالیات چیست؟

یکی از دغدغه‌های جدید در ذهن مخاطبان، مفهوم کاهش مالیات است. امروزه ده‌ها شرکت مالیاتی مختلف، با ادعای کاهش مالیات با کسب و کارهای مختلف قرارداد عقد می‌کنند؛ اما به نظر شما منظور از کاهش مالیات چیست؟ از آنجایی که تعرفه مالیات توسط اداره مالیاتی کشور به تمامی کسب و کارها اعلام می‌شود، تردیدهایی در ذهن مخاطبان به وجود آمده که باعث شده افراد مفهوم اصلی این خدمات را متوجه نشوند.

این امر کاملا صحیح است که مالیات تمامی کسب و کارها توسط اداره مالیاتی کشور به آن‌ها اعلام می‌شود؛ از این رو، اطلاعات ارائه شده به اداره مالیاتی کاملا در دستان کسب و کار قرار دارند. یعنی کسب و کارها می‌توانند با تغییر ساختار مدارک و ارائه برخی اسناد دور از ذهن، میزان مالیات پرداختی را تا حد امکان کاهش دهند. البته توجه داشته باشید که مدارک با قوانین و مقررات تطابق دارند و هیچ کار غیرقانونی در این میان انجام نمی‌گیرد؛ بلکه تمامی این خدمات، هوشمندانه و در عین حال قانونی هستند.

پس وقتی یک شرکت مالیاتی ادعا می‌کند که توانایی کاهش مالیات کسب و کار شما را دارد، به یاد داشته باشید که این ادعا تا حدی سنگین و دشوار است. علاقه‌مندی عمده کسب و کارها به کاهش مالیات باعث شده تا اکثر شرکت‌های مالیاتی این ادعا را داشته باشند. به نظرتان چنین چیزی ممکن است؟ یا فقط جنبه تبلیغاتی دارد؟

آیا کاهش مالیات امکان‌پذیر است؟

نکته حائز اهمیتی که در این میان وجود دارد، امکان‌پذیر بودن کاهش مالیات است. همان طور که متوجه شده‌اید، اکثر شرکت‌های مالیاتی ادعا دارند که می‌توانند مالیات کسب و کارها را کاهش دهند و در این حوزه توانمند هستند؛ اما آیا واقعا این امر امکان‌پذیر خواهد بود؟ جواب بله است.

شما می‌توانید به صورت کاملا قانونی و به نحو احسن، مالیات کسب و کار خودتان را کاهش دهید؛ فقط کافی است برخی مدارک مهم و در عین حال نادیده گرفته شده را در اظهارنامه مالیاتی جای دهید و کسب و کار خود را مطابق با قوانین و مقررات اداره مالیات کشور جلو ببرید. البته این کار، برای تمامی کسب و کارها به یک نحو انجام نمی‌گیرد؛ بلکه قوانین و مقرراتی مشخص در حوزه مالیات کسب و کارها تعیین شده‌اند که برای هر کسب و کار متفاوت هستند.

کاهش مالیات کسب و کار، تنها می‌تواند توسط فردی انجام بگیرد که از تمامی این قوانین و مقررات مالیاتی آگاه است؛ در غیر این صورت امکان اشتباه و شکست در این پروسه وجود دارد. بنابراین اگر شما بخواهید حداقل مالیات ممکن را به دولت بپردازید، باید خدمات مالیات کسب و کار خودتان را به یک شرکت مالیاتی ماهر و قابل اعتماد بسپارید؛ هرچند امروزه تعداد شرکت‌های مالیاتی در ایران بسیار زیاد است و نمی‌توان یک شرکت خاص را بهترین در بازار نامید. در بخش بعدی، شرکت رایان محاسبان را به شما معرفی می‌‌کنیم.

رایان محاسبان؛ بهترین تیم خدمات مالیاتی

در این مطلب، تمامی اطلاعات مورد نیاز از خدمات مالیاتی و نحوه کاهش مالیات را شرح دادیم. شرکت رایان محاسبان با بهترین شیوه‌های ممکن، مالیات کسب و کارتان را به حداقل می‌رساند و امور مالیاتی را به بهترین نحو مدیریت می‌کند.

رایان محاسبان دارای یک تیم خدماتی ماهر و مجرب است که تمامی خدمات را در این حوزه به کسب و کارها ارائه می‌دهند. این خدمات شامل حسابداری، امور مالی، مالیاتی و حسابرسی هستند. این شرکت که در سال 1379 تاسیس شده، نقطه عطفی برای بهبود امور مالیاتی کسب و کارها است و می‌تواند مبلغ مالیات آن‌ها را به کمترین عدد ممکن برساند.


ویژگی الگو خیاطی استاندارد (دانلود + 100 الگوی خیاطی pdf در سیما

 به نقل از سایت چطور: خیاطی یکی از حرفه های پرطرفدار به حساب می آید که اگر با علاقه چاشنی شود قطعا بسیار لذت بخش نیز خواهد بود. اگر تا به حال خیاطی کرده باشید حتما می دانید که یکی از اصلی ترین و مهم ترین مراحل خیاطی، رسم الگو استاندارد برای انواع طرح های مختلف لباس است؛ حال آنکه برخی از کسانی که به تازگی به این حرفه روی آورده اند، توانایی لازم برای رسم الگو های خیاطی استاندارد را ندارند و یا اینکه اصلا فرصتی برای انجام این کار در اختیار ندارند. در این مواقع، استفاده از الگو های آماده استاندارد پیشنهاد می شود که خیاطی را بیش از پیش لذت بخش تر و البته راحت تر می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا هر آنچه که لازم است درباره ویژگی الگو خیاطی استاندارد (دانلود + 100 الگوی خیاطی pdf در سیماکده) بدانید را در اختیار شما علاقه مندان به حرفه خیاطی قرار دهیم.

خیاطی با الگوی آماده چیست؟

لازم به ذکر است که رسم الگوی آماده خیاطی امری کاملا تخصصی است و نیاز به مهارت و صرفه زمان کافی دارد به همین دلیل گاهی مشاهده می شود برخی ها در ابتدای شروع به خیاطی و در مواجهه با الگو های نسبتا پیچیده، دچار دلسردی می شوند و چه بسا اینکه از ادامه کار کناره گیری کنند. در این میان الگو آماده خیاطی به کمک آمده است تا بدون نیاز به صرف زمان برای رسم الگو، دقیق ترین الگو ها را در اختیار داشته باشید.

توجه داشته باشید که استفاده از الگو های آماده یک راه کوتاه برای دوخت انواع لباس است اما مسئله ای که در اینجا حائز اهمیت خواهد بود این است که الگوهای آماده باید به صورت کاملا استاندارد و مطابق با اندام ایرانی طراحی شود. گاهی دیده می شود که برخی ها از مدل های آماده با متد مولر، متد ترک، متد گرلاوین و یا الگوهایی با متد ABM استفاده می کنند؛ این الگو ها نه تنها به صورت استاندارد طراحی نشده اند بلکه متناسب با اندام و سایز ایرانی تهیه نشده اند اما در مقابل الگو های تلفیقی دارای ویژگی الگو خیاطی استاندارد هستند و به همین دلیل با خیال راحت می توانید برای انجام دوخت و دوز های خیاطی روی آن حساب کنید.

مزایای استفاده از الگوی های آماده در خیاطی

اگر قصد دارید به الگو های استاندارد با اندام ایرانی دسترسی پیدا کنید، پیشنهاد ما به شما این است که به سایت سیماکده مراجعه نمایید. تمامی مدل های آماده ارائه شده در این سایت با بالاترین سطح از استاندارد و متناسب با اندام ایرانی تهیه شده است. در مجموعه مزایای استفاده از الگوی آماده خیاطی عبارتند از:

استفاده راحت

اگر تنها یکبار از الگو های آماده استفاده کرده باشید قطعا متوجه سهولت در استفاده از آن شده اید؛ چرا که این الگو ها به شکل کاملا دقیق و اصولی طراحی شده اند تا در نهایت کسانی که به تازگی به خیاطی روی آورده اند، به راحتی بتوانند طرح های مختلف را اجرا کنند.

صرفه جویی در زمان

طراحی الگو های خیاطی تا حدودی زمان بر است به همین دلیل حتی اگر تخصص کافی را برای این کار داشته باشید باز هم گاهی انبوه سفارشات در تولیدی ها باعث می شود تا نیاز به استفاده از این الگو های آماده بیش از پیش احساس شود‌. استفاده از الگو های آماده در خیاطی های مبتدی و حتی تولید های حرفه ای هم دیده می شود که شاید دلیل اصلی این امر صرفه جویی در زمان باشد.

افزایش دقت در خیاطی

طبیعتا الگو های آماده که بر اساس استاندارد های روز تهیه شده باشد، درصد خطا را به کمترین مقدار ممکن کاهش می دهند. وجود هر گونه خطا در اندازه و سایز بندی این الگو ها موجب بر هم خوردن کامل روش دوخت می شود اما استفاده از این الگو های آماده در جهت افزایش دقت در دوخت موثر واقع شده است.

آشنایی با الگوهای مختلف

اگر از دید دیگر بخواهیم به مزایای استفاده از الگو های آماده نگاه کنیم باید بگوییم که استفاده از این الگو های آماده می تواند زمینه ساز آشنایی با طراحی این الگو ها و سپس ایجاد زمینه برای فعالیت در زمینه طراحی الگو باشد.

طراحی الگو یا استفاده از الگو های آماده

در مقایسه توانایی کشیدن الگو و استفاده ار الگو های آماده باید بگوییم که یک خیاط حرفه ای باید توانایی استفاده از هر دو مورد را داشته باشد؛ به این معنا که بر حسب شرایط زمانی و موقعیت موجود از هر دو روش استفاده گردد. گاهی شرایط زمانی به گونه ای است که فرصتی برای کشیدن الگو وجود ندارد و یا اینکه طرح لباس به صورت کاملا خاص، سفارش داده شده است؛ در این مواقع بهتر است که از الگو های آماده با متد تلفیقی استفاده نمایید.

حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که از کجا و چگونه می توان به مهارت کشیدن الگو دست پیدا کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که به دو روش می توان نسبت به یادگیری طراحی الگو خیاطی اقدام کرد. در روش اول می توانید در کلاس های حضوری خیاطی با الگو شرکت کنید و مهارت های لازم را کسب کنید اما توجه داشته باشید که استفاده از این روش در شرایط کنونی کرونا و شیوع سویه جدید اومیکرون تا حدود زیادی خطرناک خواهد بود و به همین دلیل چنین روشی پیشنهاد نمی شود.

پیشنهاد ما برای کسانی که به یادگیری نحوه کشیدن الگو علاقه مند هستند، شرکت در کلاس های مجازی خیاطی سیماکده است؛ در این دوره های آموزشی نه تنها از صفر تا صد خیاطی آموزش داده می شود بلکه نحوه کشیدن الگو های خیاطی نیز تدریس می شود تا علاقه مندان به این حرفه بتوانند بدون نیاز به خارج شدن از منزل و تنها با گذراندن این دوره های مجازی به مهارت های لازم در زمینه خیاطی با الگو دست پیدا کنند.

همانطور که پیش از این گفتیم استفاده از الگو های آماده در خیاطی دارای مزایای بسیار زیادی است اما این موضوع زمانی موثر واقع خواهد شد که الگو ها به صورت استاندارد طراحی شوند. الگو های آماده در متد های مختلفی طراحی می شود که در این میان بهترین و کارآمد ترین متد استفاده شده در طراحی الگو، متد تلفیقی است که از چند متد برای رسیدن به استاندارد اندام های ایرانی در آن استفاده شده است. الگوی آماده ای را استاندارد می خوانیم که به صورت تست شده و بدون نقص آماده گردد که برای دریافت این الگو ها می توانید به سایت اصلی سیماکده مراجعه نمایید و فایل ها را به صورت پی دی اف دریافت نمایید. با مقایسه الگو های آماده در این سایت با دیگر الگو های آماده موجود در بازار قطعا متوجه تفاوت این الگو ها از لحاظ کیفیت و کارایی خواهید شد.

چند نکته ای که باید در هنگام خرید الگوی خیاطی آماده باید توجه کنید

به منظور خرید الگوی خیاطی آماده  بایستی یک سری نکات را مد نظر داشته باشید تا در نهایت به صرفه ترین، بهترین و کاربردی ترین خرید را داشته باشید.

  • یکی از نکات حائز اهمیت در خرید الگوی خیاطی آماده، توجه به سایز بندی الگو ها است. در واقع هر مدل از الگو های آماده دارای سایز بندی ویژه ای هستند که لازم است پیش از خرید و استفاده از الگو ها به این سایز بندی ها دقت داشته باشید. با دقت به این سایز بندی ها، دقت در دوخت افزایش پیدا می کند و دوباره کاری به وجود نمی آید.
  • در خیاطی های حرفه ای از متد های مختلفی استفاده‌ می شود که لازم است  در ابتدا متد مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس به سراغ الگو با همان متد بروید. همانطور که پیش از این عنوان کردیم بهترین متد مورد استفاده برای الگو های آماده خیاطی، الگوی ترکیب شده از چند متد روز دنیا به نام متد تلفیقی است که سازگاری بسیار خوبی با اندام ایرانی دارد.
  • خرید الگوی خیاطی آماده از مراکز معتبر از دیگر نکات مهمی است که در هنگام خرید الگوی خیاطی آماده باید به آن توجه داشته باشید. ویژگی الگو خیاطی استاندارد، مسئله مهمی است که باید در جست و جوی آن به سراغ مراکز معتبر همانند سیماکده بروید.

شما به عنوان یک خیاط حرفه ای باید توانایی استفاده از الگو های آماده و کشیدن الگو های استاندارد را در کمترین زمان ممکن داشته باشید. در واقع منظور این است که هر دو روش در تهیه الگو خیاطی، لازم و ضروری خواهد بود بنابراین یادگیری نحوه کشیدن الگو را نیز در دستور کار خود داشته باشید. هر دو امکان استفاده از الگو های آماده رایگان و نیز فراگیری نحوه کشیدن الگو، خدماتی است که سایت سیماکده برای شما مهیا کرده است.

خرید الگوی خیاطی آماده از سیماکده

ویژگی الگو خیاطی استاندارد (دانلود + 100 الگوی خیاطی pdf در سیماکده) مسئله ای است که تمامی نیاز های شما را برای داشتن الگو های آماده رایگان رفع خواهد کرد. صد الگوی خیاطی آماده با متد تلفیقی و مطابق با استاندارد های اندام ایرانی در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت اما از آنجاییکه امکان آپلود این فایل ها در رپورتاژ آگهی وجود ندارد، برای دریافت این فایل ها عنوان "دانلود الگو خیاطی سیماکده" را در اینترنت جست و جو کنید و به سایت اصلی سیماکده وارد شوید تا 100 نمونه از الگو های آماده خیاطی به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گیرد.

ویژگی الگو خیاطی استاندارد در سیماکده

  • تمامی الگو های آماده ای که سیماکده منتشر می کند، دارای سایز بندی استاندارد هستند؛ به این معنا که تمامی سایز ها در کاغذ های جداگانه چاپ شده و به همین دلیل کاربر به سهولت هر چه تمام تر می تواند از هر کدام از آن ها به صورت جداگانه استفاده کند. با وجود اینکه جدا کردن سایز بندی ها امری زمان بر است اما این مشکل در روش سایز بندی الگو های آماده سیماکده برطرف شده است.
  • در سایت سیماکده الگوهای آماده خیاطی که توسط سرکار خانم اکرم حسینیان طراحی شده اند، به صورت چاپ شده وآماده خدمت شما علاقه مندان به حرفه طراحی الگو و خیاطی ارائه می شود.
  • الگوهای آماده و چاپ شده سیماکده دارای راهنمای خواندن هستند و به همین دلیل استفاده از آن ها بسیار راحت است.
  • اطمینان خاطر داشته باشید که از به روز ترین متد ها در کنار اصولی ترین روش ها برای تهیه این الگو ها بهره گرفته شده است.
  • نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که پیش از استفاده از الگو های آماده بایستی آن ها را تست کنید تا در نهایت میزان دقت در دوخت به بالاترین سطح ممکن برسد.

و در پایان

در این مقاله به مطالبی در رابطه با ویژگی الگو خیاطی استاندارد (دانلود + 100 الگوی خیاطی pdf در سیماکده) پرداختیم. در حالیکه برخی از سایت ها الگوهای آماده را به صورت هزینه ای می فروشند، شما می توانید این الگو ها را به صورت فایل pdf و کاملا رایگان در سیماکده در اختیار داشته باشید تا با مقایسه آن ها با الگوهای آماده و چاپی سیماکده، متوجه عدم سازگاری الگو های اروپایی با اندام ایرانی شوید.

شما در سایت سیما کده می توانید مجموعه کاملی از الگوهای آماده و چاپ شده را در اختیار داشته باشید؛ حال آنکه با در اختیار داشتن این الگو ها علاوه بر افزایش سرعت و دقت در خیاطی، می توانید با یادگیری نحوه کشیدن الگو های خیاطی از این مسیر کسب درآمد کنید. برگزاری کلاس های مجازی خیاطی سیماکده است از دیگر روش های کسب درآمد خواهد بود چرا که در این کلاس ها با آموزش نحوه کشیدن الگو می توانید فعالیت خود را در حوزه خیاطی و آموزش خیاطی با الگو گسترش دهید.


بررسی مشخصات و تعمیر لپ تاپ 14 اینچی دل مدل Vostro 3400

لپ تاپ 14 اینچی دل مدل Vostro 3400 به عنوان یک لپ‌تاپ میان رده ای از 16 گیگ حافظه رم و حافظه داخلی یک ترابایتی در کنار 255 گیگ حافظه ستفاده می‌کند که با توجه به مدل پردازنده گرافیکی و همچنین دقت صفحه نمایش می‌توانیم بگوییم که یکی از لپ تاپ های خوش ساخت و البته میان رده ای که از نظر اقتصادی توجیه خرید بسیار بالایی دارد در اختیار شما قرار گرفته است که می توانید با پرداخت هزینه مناسب آن را خریداری نمایید. با توجه به اینکه در برخی از موارد کاربران تماس‌هایی را در مورد مشکلاتی بر روی این لپ‌تاپ داشته اند قصد داریم در ادامه مواردی که ممکن است در این مدل یا مدل های دیگر لپ تاپ های دل باعث ایجاد مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شود را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

مشخصات فیزیکی لپ تاپ 14 اینچی دل مدل Vostro 3400

همانطور که در عنوان گفته شد این لپ تاپ است سریال های 14 اینچی برند دل است که از بدنه پلاستیکی ساخته شده است تا این بدنه در کنار وزن بسیار کم بتواند طراحی بسیار زیبایی را نیز به این لپ‌تاپ بدهد. قطعاً لپ تاپ هایی که از بدنه پلاستیکی ساخته می شود نیازمند مراقبت بسیار بیشتری در زمینه افتادن از ارتفاع و ریخته شدن آب و مایعات بر روی آنها هستند و این لپ‌تاپ نیز در برخی از موارد ممکن است به دلایل مختلف از جمله ریخته شدن آب یا مایعات بر روی قسمتهای داخلی دچار مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری شود که برای برطرف کردن تمامی مشکلات لازم است تا از افراد متخصص و ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته استفاده نمایید.

استفاده از یک نمایشگر با رزولوشن hd با توجه به قیمتی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است شاید ارزش اقتصادی آن را پایین بیاورد اما زمانی که به دیگر امکانات دستگاه و همچنین امکانات ساختاری و پروژه‌های ارتباطی آن نگاه بیندازیم متوجه می‌شویم که ارزش اقتصادی بالایی برای خرید این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده است شما در واقع با پرداخت هزینه مناسب می توانید یک لپ تاپ با کارایی بسیار بالا را داشته باشید.

در قسمت های کناری این لپ‌تاپ درگاه های ارتباطی مختلفی برای پورت شبکه و همچنین شیار کارت حافظه و پورت hdmi در نظر گرفته شده است که شما با در نظر گرفتن تمامی این پورت ارتباطی می توانید به راحتی از دستگاه ها و تجهیزات جانبی برای ارتباط به این لپ‌تاپ استفاده کنید.

لپ تاپ 14 اینچی دل مدل Vostro 3400 از صفحه نمایش مات و وب کم در قسمت بالای نمایشگر استفاده می کند و البته در ساختار فیزیکی این دستگاه پشتیبانی از درایو نوری قرار داده نشده است.

رم و حافظه داخلی
یکی دیگر از امکاناتی که کاربران در هنگام خرید لپ تاپ به آن توجه می‌کنند میزان رم و همچنین حافظه داخلی و البته نوع حافظه داخلی به کار رفته شده برای لپ تاپ های مختلف می باشد.

برای اینکه لپ تاپ 14 اینچی دل مدل Vostro 3400 بتواند تمامی برنامه ها و نرم افزارهای مختلف را به صورت همزمان با سرعت بالایی اجرا کند از 16 گیگابایت رم بر روی آن استفاده شده است.

برای ذخیره اطلاعات خود همچنین تصاویر و فیلم‌های مورد نیازتان می توانید از یک ترابایت حافظه داخلی که بر روی لپ تاپ قرار گرفته است استفاده کنید که البته تاثیری بر روی سرعت لپ تاپ و اجرای نرم افزارهای مختلف خواهد داشت.

بررسی بخش تعمیرات لپ تاپ دل نشان میدهد البته این لپ تاپ از یک حافظه 256 گیگابایت به صورت ssd استفاده می‌کند که این حافظه داخلی باعث می شود تا شما برای سرعت لپ تاپ هیچ گونه مشکلی نداشته باشید.

در صورتی که قصد ارتقا سرعت لپ تاپ مورد نظر را داشته باشید می‌توانید به‌راحتی رم و حافظه داخلی آن را ارتقا دهید که عملیات تعویض آن توسط تیم فنی و تخصصی نمایندگی دل در سریع ترین زمان ممکن و با تجهیزات اصلی و اورجینال که همراه با ضمانت نامه کتبی به شما ارائه می شود این کار انجام می شود.

پردازنده نسل 11 اینتل
در این لپ تاپ یعنی لپ تاپ 14 اینچی دل مدل Vostro 3400 از پردازنده های پرقدرت اینتل و سری core i5 استفاده شده است که این پردازنده دارای 8 مگابایت حافظه کش میباشد.

نسل 11 از پردازنده مورد نظر که آخرین نسل این پردازنده می باشد سرعت بسیار بالاتری نسبت به نسخه های قبلی دارد و البته بهینه‌سازی های بیشتری برای اجرای نرم‌افزارهای مختلف به صورت همزمان و خروجی گرفتن از نرم افزارهای گرافیکی بر روی آن قرار داده شده است که تمامی دغدغه‌ها و مسائل و مواردی که شما در این زمینه با آن روبرو هستید را در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف می‌کند.

نکته ای که بسیاری از افراد در هنگام تماس با تیم مشاوره و پشتیبانی نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل مطرح می کند امکان ارتقای سخت افزار با پردازنده این لپ تاپ است که باید بگوییم فقط شما می توانید حافظه رم و حافظه داخلی آن را ارتقا دهید و هرچند که آخرین نسخه پردازنده بر روی آن نصب شده است اما در آینده نیز شما امکان ارتقا پردازنده مرکزی دستگاه را نخواهید داشت.

به طور کلی با توجه به مشخصاتی که برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده است می‌توانیم بگوییم که لپ تاپ 14 اینچی دل مدل Vostro 3400 به عنوان یکی از لپ‌تاپ‌های خوش ساخت از نظر فیزیکی و طراحی امکانات بسیار جالب سخت افزاری نیز برای خودش دارد و البته با توجه به وزن یک و نیم کیلوگرمی می تواند یک انتخاب بسیار عالی برای شما باشد که لپ‌تاپ خود را دائماً حمل می کنید و در مسافرت و در محیط های مختلف از آن استفاده می کنید.

منبع: نمایندگی دل در ایران


دیزل ژنراتور چیست؟

دیزل ژنراتورها تجهیزات صنعتی هستند که برای کار از دیزل استفاده می‌کنند. آن‌ها معمولا به عنوان واحدهای پشتیبان برای منبع تغذیه اضطراری استفاده می‌شوند. دیزل ژنراتورها به دو صورت تک فاز و سه فاز موجود هستند. موتورهای دیزلی در این ژنراتورها محکم و قابل اعتماد هستند. از سوی دیگر، ژنراتورهای گاز طبیعی که از گاز طبیعی استفاده می‌کنند، مانند سایر ژنراتورها کار می‌کنند، اما به دلیل استفاده از مقرون به صرفه‌ترین و موثرترین سوخت در میان منابع تجدیدناپذیر، وسیله‌ای پرکاربرد و کارآمد برای تولید برق هستند. دیزل ژنراتور کاشانی یکی از معتبرترین فروشنده های دیزل ژنراتور در ایران است.

اما در مقایسه، دیزل ژنراتورها بسیار کارآمدتر هستند. همچنین از نظر ایمنی، ترجیح داده می‌شود، زیرا از گازوئیل استفاده می‌کنند که نسبت به سایر منابع سوخت کمتر قابل اشتعال است. مدل‌های جدید دیزل ژنراتورها نویز کمتری دارند. با این حال گران‌تر هستند و ممکن است بزرگ و جاگیر باشند. یک ژنراتور گاز طبیعی نسبت به دیزل ژنراتور سوخت بیشتری مصرف می‌کند. اکنون، با ظهور ژنراتورهای بیودیزل، معایب ژنراتور گاز طبیعی یا دیزل ژنراتور را می‌توان کم کرد و این تجهیزات صنعتی ممکن است بیشتر مورد پسند خریدار قرار گیرد.

هنگام انتخاب ژنراتور، باید عوامل تعیین‌کننده اصلی مانند درک هدف اصلی ژنراتور، سطح سر و صدای آن، ظرفیت مخزن سوخت، قیمت، درجه بندی کیلووات و راندمان، دور در دقیقه و فرکانس، کنترل‌ها و... را در نظر رفت.

 

موتور برق

موتور برق ماشینی است که انرژی مکانیکی را از طریق سوزاندن سوخت به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند. اگرچه اکثر موتور برق‌های محرک برای محیط زیست خطرناک هستند، اما مزایای مختلفی را برای کاربران در صنایع ارائه می‌دهند.

مجموعه ژنراتور موتور بیشتر به عنوان "Genset" شناخته می‌شود. این تجهیزات صنعتی به طور کلی بر حسب اسب بخار یا گشتاور، وات یا کیلووات رتبه بندی می‌شوند. اجزای اصلی یک موتور برق محرک شامل موتور، مکانیزم تامین سوخت، تنظیم کننده دور ثابت موتور و تنظیم کننده ولتاژ ژنراتور، سیستم‌های خنک کننده و اگزوز و سیستم روغن کاری است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موتور برق به این صفحه بروید:

https://kashanico.com/%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d9%82/

 

موتور برف‌ها معمولا از موارد زیر به عنوان سوخت استفاده می‌کنند: بنزین، گازوئیل، گاز طبیعی، پروپان، بیودیزل، آب، گاز فاضلاب یا هیدروژن. ژنراتورهای کوچک از بنزین (بنزین) یا گازوئیل به عنوان سوخت استفاده می‌کنند و ژنراتورهای بزرگتر با گازوئیل، گاز طبیعی یا پروپان کار می‌کنند. برخی از این تجهیزات صنعتی ممکن است به طور همزمان با گازوئیل و گاز کار کنند.

مجموعه های موتور برق در اندازه‌های مختلف برای بسیاری از کاربردها وجود دارند. واحدهای ثابت بزرگ به ویژه برای بسیاری از کاربردهای برق الکتریکی جذاب هستند. از واحدهای کوچک موتور برق در سفرهای کمپینگ تا واحدهای عظیمی که کشتی‌های کانتینری را جابجا می‌کنند یا برق شبکه‌های برق را تامین می‌کنند همگی موتور برق هستند. این یک فناوری است که توسط زمان آزمایش شده و به خوبی درک شده است. با این حال، موتور رفت و برگشتی همچنان در قابلیت اطمینان، کارایی و کنترل بهبود می یابد.

موتور برق‌های رفت و برگشتی در تجهیزات صنعتی و کارهای دیگر کاربرد بسیار دارند. رایج‌ترین آنها چرخه دیزل، چرخه اتو و چرخه میلر هستند. چرخه‌های دیزل و اتو مربوط به قرن نوزدهم هستند، اما ویژگی‌های عملکردی متفاوتی دارند. چرخه میلر یک توسعه پیشرفته از چرخه اتو است.

موتور برق‌های چرخه دیزل از احتراق تراکمی با سوخت مایع، معمولا روغن سبک، استفاده می‌کنند که به داخل سیلندر تزریق می‌شود و با فشرده کردن مخلوط سوخت و هوا توسط پیستون، با قدرت منفجر می‌شود. چرخه اتو و میلر نیز از مخلوط فشرده سوخت و هوا استفاده می‍کند، اما این مخلوط توسط یک منبع جرقه مشتعل می‌شود. تجهیزات صنعتی چرخه اتو در طول تاریخ با بنزین سوخت می شده‌اند اما به طور فزاینده‌ای از سوخت های گازی نیز استفاده می کنند. موتور برق‌های چرخه میلر همچنین می‌توانند از طیف وسیع‌تری از سوخت استفاده کنند.

چه کار شما مدرسه باشد یا دانشگاه، ، یک مرکز مراقبت‌های بهداشتی، چه مربوط به تجهیزات صنعتی یا چیز دیگری، تولید برق در محل با گاز طبیعی به شما امکان می‌دهد از انرژی بهره بیشتری ببرید. فناوری موتور برق‎های بزرگ امروزی قابل اعتماد و به طرز شگفت انگیزی در مصرف انرژی کارآمد هستند.

 


فیلر چیست؟

فیلر چیست؟ | اطلاعات تخصصی کاربردی قبل از تزریق فیلر شاید برای شما هم این سوال مطرح باشد که فیلر چیست ؟ مطالعه این مقاله ، قبل از تزریق فیلر ضروری است ؛ چرا که با خواندن آن اطلاعات تخصصی کاربردی  را دریافت می کنید.
 
فیلر filler در لغت به معنای پرکننده است و در اصطلاح تخصصی زیبایی به ماده ای گفته میشود که برای افزایش حجم به  قسمتی از بدن تزریق می شود .
 
همانطور که در تعریف آن آمده است هدف از تزریق فیلر نیز بیان شده است و آن افزایش حجم ناحیه مربوطه است.
 
امروزه شاهد آن هستیم که داشتن صورتی شفاف و بدون چروک ، خواسته ی تمامی افراد است .تاثیر زیبایی صورت و اندام متعادل بر روحیه و روان و حتی رفتارهای اجتماعی افراد امری بدیهی  است.
 
در این خصوص لازم است برای رسیدن به پوستی بدون چروک و افتادگی ، قبل از هر اقدام اطلاعات تخصصی لازم را کسب کنیم. در اینجا به تمامی سوالات شما پاسخ خواهیم داد .تا آخر مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.
به راستی فیلر از چه موادی تشکیل شده است؟
 
آیا این سوال هم برای شما مهم است؟
 
قطعا قبل از تزریق هر ماده ای بالاخص به صورت ، باید از نوع ماده تزریقی اطمینان خاطر حاصل کرد.
 
ترکیبات فیلر همان کلاژن و اسید هیالورونیک است.
 
این ماده در نواحی مختلف بدن تمامی موجودات زنده وجود دارد .اسید هیالورونیک در بافتهای همبند غلظت بیشتر و در غضروف ،مایع مفصلی، و بافت پوست به نسبت کمتر وجود دارد.
به  اثرات این اسید در بدن موجودات زنده اشاره کنیم:
 
حمل مواد ضروری از طریق خون و رساندن آن به سلولهای پوستی
ترکیب شدن با مولکولهای آب و در نتیجه آبرسانی به پوست
دفاع در آسیبهای وارد شده فیزیکی و شیمیایی
 گذر زمان، در معرض آفتاب بودن، افزایش سن،عمکرد صورت در اتفاقات خوشحال کننده و ناراحت کننده ( خنده و گریه) و… موجب ایجاد خطوطی هرچند ناپیدا و ریز در صورت می شود.
 
تولید کلاژن پوستی و هیالورونیک اسید  از سن 25 سالگی سیر نزولی دارد و این امر سبب کاهش مقاومت پوست در برابر عوامل طبیعی و شیمیایی میشود.از اینرو لازم است بصورت جایگزین از مواد مشابه و طبیعی استفاده کرد. موادی که با کمترین عوارض،همان عملکرد راسته باشند.
انواع فیلرها
 
انواع فیلرها بسته به زمان و طول عملکرد بر ناحیه مورد نظر، به سه قسمت تقسیم میشود:
 
کوتاه مدت
 
میان مدت
 
بلند مدت
 
این عملکرد  به میزان حجم تزریقی فیلر، نوع مواد فیلر و سیستم بدنی افراد بستگی دارد.طبیعتا هر چه میزان تزریقی بیشتر باشد و نوع فیلر مرغوب باشد ، ماندگاری و ثبات طولانی مدتی ،مورد انتظار است.
 
قبل از اینکه به تزریق فیلر در اهواز اقدام کنید، در انتخاب نوع برند فیلر با متخصص خود مشورت کنید. جهت کسب رضایتمندی شما عزیزان لازم است نتیجه دلخواه خود را به صورت واضح و کامل به درمانگر خود شرح دهید.
 
ناحیه های رایج تزریق فیلر
 
 ناحیه های رایج تزریق فیلر در صورت ،می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
 
فیلر گونه
 
فیلر خط خنده
 
فیلر چانه
 
فیلر خط اخم
 
فیلر دور چشم
 
فیلر پیشانی
 
فیلر جای جوش
 
فیلر چشم
 
فیلر بینی
 
فیلر جای زخم
 
فیلر جای جوش
 
هدف اصلی استفاده از فیلرها، درمان مشکلات ناشی از پیری یا زخم و جراحات پوستی و بافت گوشتی است.البته تزریق فیلر در اهواز در کنار بحث درمانی، به زیباسازی و تغییر شکل صورت، حجم دهی و زاویه دار کردن فک صورت کمک شایانی کرده است.
 
درکنار انتخاب نوع مرغوب فیلر ، تخصص پزشک را حتما در نظر داشته باشید.